Hello

Idag skulle jag egentligen vara ledig, men dom behövde mig i stan.
Det var faktiskt riktigt kul att jobba där, helt annat än på väla, mycket lugnare!
Men jag hade nog aldrig pallat jobba där i längden, hade klättrat på väggarna.
Men det var roligt idag :D

Slutade 18:00 då åkte jag till väla med pappa, skulle in en runda på Ikea också,
men dom hade tyvärr inte det jag ville ha :(

Imorgon blir det att jobba igen, fast tillbax till väla :)
Palla att mamma är ledig medans jag får slita haha

Köpte denna "jackan" på ginatricot häromdagen

Jag tänkte att det kunde bli fin nu i vår/sommar <3
Läängtar!!

Just det!
Glömde nästan säga att jag kom in på skolan!!!
Yay så nu är det bara att leta bostad!
Jag kommer dööööööö när jag ska lämna mamma&pappa


Ha det bra//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0