Jag vann!

Haha!
Gissa om jag blev förvånad när jag kollade på min mail
imorse och såg att jag vunnit 2: pris i en tävling
jag knappt kommer ihåg att jag var med i :D

2: pris Yankee Candle varor till ett värde av 500 SEK

YAY !! :D

Nä nu blir det frukost/lunch och mys framför
Sex and the City filmen <3

Hoppas bara att jag inte somnar mitt under filmen,
var uppe inatt och kollade på Golden Gloab
som sändes direkt på kanal 9
Det var mys, men den varade mellan 2:00-5:00 inatt!!
Tur att jag är ledig idag så att jag bara kan slappa <3

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: Azra

Grattiis !! :)

2010-01-18 @ 22:12:24
Postat av: Isse

Hihi tack ;D

2010-01-19 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0