Sjuk

Nej men hallå!!

Vilken vecka det har varit.
I lördags träffade jag nina och carro på knudis,
sedan begav vi oss till gustaf,
det var trevligt, hyrde film, hade kul?

Mitt i natten gick vi hem till mej och sov :)

Trevligt att jag vaknade upp på morgonen och ville dööööö
Ingen brydde sig me jag mådde iallafall bajs dåligt.

Nina och carro åt frukost sedan stack dom...

Jag gick och la mej i sängen och hade
ångest över hur dåligt jag mådde...
Sov lite...sedan gick mamma och pappa ut och åt.
Mitt i allt spydde jag över hela mitt golv!
Trevligt, hann inte ens springa till toaletten,
sen fick jag sitta där och torka upp allt det äckliga
medan jag böla ihjäl mig :)

Gick och la mej igen, ville bara sova så jag skulle
slippa känna hur dåligt jag mådde...
Andra gången jag spydde hann jag iallafall till toaletten Yay :)

Kunde inte äta något för jag bara spydde.

Asså att spy är fan en av de värsta känslorna
som finns, det är så hemskt!!

Som túr är var jag ledig måndag och tisdag,
men inte kunde jag jobba varken i onsdags eller idag.
Men jag börjar må bättre idag :)
Imorgon ska jag jobba, vi får se hur det går,
är så sjukt matt i kroppen!!

Har gått ner 4kg!! Yay
Haha tyvärr är det bara "vätska"

Skulle egentligen va hos duden i fjärilstaden på Lördag
hon hade tydligen huset för sig själv,
så glad jag blev först
men det sket sig totalt, glömde bort
att vi skulle till kusinen på "fest"
Jag som hade sett framemot det när jag var sjuk!



Haha en dag hade jag tråkigt och bestämde mig för att
tortera duden genom att ta massa bilder =)

I lördags fyllde Rebecca 21!!
Herregud 21!!
WHAT ???
Asså det är helt sjukt, självklart åkte hon till vegas
för att festa, haha xD
Hade egentligen tänkt skicka ett paket till henne,
men jag hann aldrig posta det, så hon får det lite sent...

Sesam kakor med vanilj smak
Läste om dom i dudens nogg "mh" !
Det vill jag smaka xD

Asså det är trevlig att det ligger massa "hårsnoddar"
från nina över hela mitt rum ;p

Kolla denna bilden xD
Haha finns en internet sida där man kan ladda upp sin
egna bild i olika scener




Ha det bra //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0