SUNNY DAY

I torsdags var det exakt ett halvår kvar tills jag och maria åker!!
Ojojoj vad läskigt!! xD

Var på bio häromdan med carro och nina,
kollade på Avatar, äntligen!
Den var helt okej :)

Såhär sexiga var vi i båra 3D brillor

Igår gick jag och maria på bio,
Shutter Island,
den var väldigt konstig,
jag hade en sådan obehaglig känsla hela kvällen!

Imorgon blir det bio igen med hönsen!
Alice i underlandet i 3D
Yay det ska bli kul ;) Har velat se den länge!

Idag är det lördag och solen skiner <3
Pappa kom precis hem med lite bullar,
god lördagsfrukost, ska fixa lite O'boy till det,
så blir det perfekt! :)

Ska snart träffa duden, vet inte riktigt vad vi ska göra,
kanske en runda i stan i det fina vädret,
men det är nog kallt ute så man får ha mycket på sig.

Såhär snygga var vi förra helgen när vi lekte charader



Nä nu ska jag göra vid mej sen är jag redo för dagen :)
Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: dude

noterat att du skriver om bio all the time? DDX

2010-03-06 @ 22:18:40
Postat av: Isse

haha ja det har blivit lite mycket sånt på sista tiden, får sluta gå på bio varje da!!

2010-03-07 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0