Tack gode Gud att jag är ledig!! xD

Hej!
Måndag morgon, jag sov såå gott,
och drömde en underbar dröm...

Så ringer telefonen!!
En försäljare, skit bra :)

Jag kännde att det var onödigt att gå och lägga
mej igen, så jag gick och åt frukost,
nu sitter jag här och har ordnat lite "ärenden/jobb"

Blir nog Helsingör med duden idag xD
Hoppas att det blir fint väder!

I Torsdags var det faktiskt skit fint väder...
Soligt och varmt!

Jag måste köpa en ny mobil NUUUU!!!

Jäfla idioter som smsar och ringer hela tiden!
Jag fattar ingenting xD

Inte så trevligt att jag ska jobba hela påsken,
men men, det är bara att bita ihop, tjänar ju pengar iallafall!!
Det löser sig ;)



Verkar som att solen börjar komma fram,
hoppas att det är soligt i Helsingör också...

Har nu tackvare carro smakat både sesamkakorna med vanilj,
och vitaminwell "reload"
Awesome!!
De var goda båda två :)

Jaha, vad ska man ha på sig idag då??
Duden skulle tydligen se ut som en  hippie...

Mina föräldrar är för goa xD

Nä nu ska jag kolla på "Days of our lives"

Ha det bra//


Kommentarer
Postat av: dude

inte days of our lives for faaan !!

2010-03-30 @ 00:17:20
Postat av: Isse

haha jooooooo

2010-03-30 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0